قیمت کامپوزیت دندان سال ۱۴۰۲
همان‌طور که می‌دانید دندان در زیباتر شدن لبخند تأثیر مستقیم دارد؛ ازاین‌رو باید به بهداشت دهان و دندان خود اهمیت دهید. خوشبختانه باتوجه‌ به ‌پیشرفت‌هایی که ‌در علم و تکنولوژی و بخصوص ‌در زمینه زیباسازی دهان و دندان صورت‌ گرفته، یکی‌ از متداول‌ترین ‌روش‌هایی که برای داشتن لبخندی زیبا به‌ کار می‌رود، کامپوزیت دندان است که مورد استقبال افراد بسیار زیادی قرار گرفته است.
در این مقاله قصد داریم شما را با مزایا و کاربرد ترمیم و زیبایی کامپوزیت دندان، همچنین قیمت کامپوزیت دندان در دندانپزشکی زیبایی آشنا کنیم.
کامپوزیت دندان چیست؟
کامپوزیت‌ دندان مجموعه‌ای از مواد هستند که برای ترمیم دندان‌های شکسته و تخریب‌شده مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ با استفاده از مواد کامپوزیتی می‌توان لکه‌های دندان را برطرف کرد و حتی به بهبود زیبایی دندان پرداخت.
در واقع کامپوزیت‌ها شکلی خمیری دارند و به‌صورت لایه به لایه، بر روی دندان قرار می‌گیرند. با استفاده صحیح از کامپوزیت، می‌توان بدون تراشیدن دندان و تخریب بخشی از دندان اصلی، به درمان و بهبود زیبایی دندان کمک کرد.

به‌طورکلی کامپوزیت دندان مقاومت بالایی در برابر لکه‌پذیری و تغییر رنگ دارد. اگر می‌خواهید عیوب ظاهری دندان‌های خود را بپوشانید و یک لبخند جذاب داشته باشید کامپوزیت ونیر بهترین گزینه برای دندان‌های شما است..
 

مزایای کامپوزیت دندان چیست؟
کامپوزیت وینر باعث افزایش استحکام و مقاومت دندان می‌شود، البته برخی افراد از کامپوزیت دندان برای بستن فاصله میان دندان‌ها و تغییر رنگ آن در جهت افزایش زیبایی استفاده می‌کنند؛ البته دقت کنید کامپوزیت ونیر تنها به‌منظور افزایش زیبایی لبخند نیست؛ بلکه در مواقعی کامپوزیت ونیر نقش درمانی و ترمیمی را نیز بر عهده دارد.